Koronavirus muuttaa toimintatapoja –  Viitasaaren Seudun asiakaspalvelu jatkuu verkossa ja puhelimitse

Asiakaspalvelija Anne Koljosen Viitasaarella ja muut Keski-Suomen Median asiakaspalvelun työntekijät tavoittaa puhelimitse entiseen tapaan, vaikka asiakaspalvelupiste on suljettu toistaiseksi. Pirjo Nyman

Pirjo Nyman

Viitasaaren Seudun ja Keskisuomalaisen asiakaspalvelupiste Viitasaarella sulkeutui toistaiseksi 19.3. alkaen maan hallituksen ohjeistuksen mukaisesti. Palvelu jatkuu normaalisti verkkopalvelussa ja puhelimitse.

Asiakkaita kannustetaan hoitamaan asioita verkkopalvelussa, joka on käytettävissä ympäri vuorokauden ilman jonoja. Verkkopalvelun kautta hoituvat muun muassa lehtitilauksen asiakastietojen päivitykset, jakelumuutokset, tilaaminen, kuluttajailmoitteluun, kuten perheuutisiin tai markkinailmoituksiin liittyvät asiat sekä palautteet ja juttuvinkit. Chat-palvelut ovat avoinna arkisin klo 9–22.

Asiakaspalvelu vastaa puheluihin arkisin klo 8.30–16.00 numerossa 014 622 133. Kaikki yhteystiedot ja usein kysytyt kysymykset löydät osoitteesta oma.media.fi/keskisuomalainen.

Viitasaaren Seudun ja Wiita-Sanomien asiakaspalvelun sähköposti on asiakaspalvelu@viitasaarenseutu.fi.

Yhteydenotot mediamyyntiin voi osoittaa sähköpostiin ilmoitukset@viitasaarenseutu.fi, ja puhelimella numeroon 044 44062706.

Sanomalehti Keskisuomalaisen mediamyynti palvelee puhelimitse numerossa 014 622 001 ja sähköpostitse ilmoitukset@keskisuomalainen.fi.

Viitasaaren Seudun toimitus työskentelee vaihtuvan tilanteen mukaan väliin Keskitien toimituksessa, väliin etätöinä. Toimituksen puhelinnumero on 014 3397 121.

Keskustelu